Middagstips när du inte hinner laga själv!

Ibland blir inte dagen som man tänkt sig. Det kan som i mitt fall bero på att jag backar några på jobbet som tagit påskledigt och hela dagen gick åt till att hantera saker som egentligen inte var planerat.

Vid tillfällen som dessa vänder jag mig till mina kompisar på nätet: onlinepizza.se

Du skriver in ditt postnummer och får upp en lista på ställen som levererar mat hem till just dig :) Du kan kolla igenom listan beroende på vad du är sugen på för typ av mat och välja ställe - kanske efter betyg då många betygsätter på nätet!

Idag blev det en kebabrulle med stark sås till mig och pizza till ungdomarna men annars är sushi/asiatiskt mycket uppskattat i detta hus. Min LCHF-plan får backa lite och kanske tas den upp på tisdag i nästa vecka :)

Enkelt och gott!

Kommentarer